HTML

Szerzők

Proletárok

Külvárosi proletár vagyok. Ez a blog rólam és az engem érdeklő dolgokról fog szólni. Meg lehet majd másról is. :)

Linkblog

Take off!

d3athpr00f 2010.06.17. 17:30

Azért indítottam el a blogot, mert azt vettem észre, hogy rengeteg ember lusta információkat keresni. Mivel jelen pillanatban munka nélküli vagyok és rengeteg a szabadidőm és amúgy 24/7-ben a neten lógok mért nem segítsem ki barátaimat, ismerőseimet, vagy ismeretleneket is akár. Ez a blog vélhetőleg abszolút az én szarságaimmal lesz tele akár tetszik akár nem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://suburbproli.blog.hu/api/trackback/id/tr222089434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása