HTML

Szerzők

Proletárok

Külvárosi proletár vagyok. Ez a blog rólam és az engem érdeklő dolgokról fog szólni. Meg lehet majd másról is. :)

Linkblog

Koncerthiány miatt kialakult elidegenedés

d3athpr00f 2010.06.18. 12:47

Június 15 és Június 21. As I Lay Dying és Rise Against. 2 nagyon jó zenekar akiket szeretek is. Rise koncertre jegy akkor fogyott el mikor másnap meg akartam venni. AILD pedig nem jött volna senki ismerősöm, és mivel külvárosi proletár vagyok nem szívesen megyek koncertre egyedül a nagy Budapestre. Death by Stero-ra is jó lenne eljutni bár ők évente jönnek. Bridge to Solace-re pedig mindenféleképpen ha már föloszlanak szóval Rockmaratonra csak ki kéne nézni ha már ilyen olcsó lesz idén. Tru koncerten asszem Decemberben voltam utoljára  az A38-on BTS-en. Ez elég elszomorító még egy ilyen külvárosi prolinak is :S

Setlist

94 Hours
An Ocean Between Us
Through Struggle
Beyond Our Suffering
The Sound Of Thruth
Within Destruction
Vacancy
Condemned
Meaning In Tragedy
I Never Wanted
Confined
Separation
Nothing Left

Forever

Címkék: koncert a38 rockmaraton rise against bridge to solace death by stereo as i lay dying dűrer

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://suburbproli.blog.hu/api/trackback/id/tr792091353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása