HTML

Szerzők

Proletárok

Külvárosi proletár vagyok. Ez a blog rólam és az engem érdeklő dolgokról fog szólni. Meg lehet majd másról is. :)

Linkblog

It's a new day!... was.

d3athpr00f 2010.06.22. 23:00

Argentína továbbjutott ismét lőttek egy vitatható gólt. Maradona szerintem megmondta nekik: Fiúk! Leszarom, hogy csináljátok csak lőjjetek gólokat kész! Majdnem elmentem ma megcsináltatni az útlevelemet, hogy ki tudjak menni Szerbiába fesztiválra amikoris az én szintén proletár édesanyám figyelmeztetett, hogy amikor a fesztivál van akkor nekem egy tru proletáresküvőre kell mennem. Ejnye. Lezajlott a Rise Against koncert sajnos nélkülem is. Igéretet kaptak az ottlevők arra, hogy jövőre is jönnek és új albumot is kapunk. YEAH!!! Ja a Hero of Wart állítólag a Téglás Zoli énekelte a Swing Life Awayt meg gitározta. Aki nem tudná a Zoli egy tru proli gyerek kaliforniából az Ignite alapítótagja meg még egy fél tucat másik projekt oszlopos tagja.

Valahogy így nézhetett ki a tegnap esti buli:

Címkék: argentína szerbia maradona ignite rise against

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://suburbproli.blog.hu/api/trackback/id/tr262102358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása