HTML

Szerzők

Proletárok

Külvárosi proletár vagyok. Ez a blog rólam és az engem érdeklő dolgokról fog szólni. Meg lehet majd másról is. :)

Linkblog

Tisakeckuvice-i Borsodi Friss legendája

d3athpr00f 2010.07.25. 18:12

Na megvolt a Lan-parti téma meg a nyaralás is! Lanparti az CS-ben gazdag módon telt el sok röhögéssel, majd egy iszonyatos jó kajálással és bulival. Majd 19.-én beindult a nyaralás! Tisakeckuvicét a cseh emigránsok alapították legalábbis Abdul Kazmarovice elmondása szerint aki manapság Jamal Abdul Kozmarovich néven él, de mégis mindenki csak Mark-nak hívja.Szóval ott megittunk rengeteg sört főleg az új Borsodi Friss fogyott nameg a sima is :P A citromos borsodi legendáját is elmesélem ám! Volt egyszer egy Tisakeckuvice nevű város ahová betévedt 4 idegen. Nevezük őket: Raminak, Novák Lacinak, Kölyöknek és Abdulnak. Ezek a srácok nem szaroztak, 2 óra alatt elpusztíttok ebből a remek nedüből amit minden bizonnyal az istenek verejtékének esszenciájából készítenek. Aztán megittak még 1 rekesszel :D Aztán hogy kipihenjem magamat még elmentem lakodalomba is ahol felevenítettem emlékeimet azokból az időkből mikor Cypruson verettem. Közben meg megittam jó pár whiskeyt és exponenciálisan sokkal több Baileys-t. Szóval jól sikerült ez a másfél hét. Lehet még elruccanok AZfesztre is csak hogy fullos legyen a nyár. ;)

Címkék: lakodalom cs friss lan citromos borsodi tiszakécske baileys azfeszt tisakeckuvice

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://suburbproli.blog.hu/api/trackback/id/tr292175116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása