HTML

Szerzők

Proletárok

Külvárosi proletár vagyok. Ez a blog rólam és az engem érdeklő dolgokról fog szólni. Meg lehet majd másról is. :)

Linkblog

Azfeszt kutyafuttában

d3athpr00f 2010.08.25. 23:49

Vége a zseniális azfesztnek is. Rengeteg koncerten voltam a barátaim a monsteres sör és özv. Bagolyné Kabát társaságában. Minden napról írok egy kicsit hogy az a kevés olvasóm is képet kapjon :) 1. Nap Skafunderz végére beestem a kocsmából de az utolsó 5 szám is elég jól hasított. Majd Elvis Jacksonon hatalmas buli! Másik színpadon a Strike Anywhere-ből már erőteljesen 2-t láttam, azután még Kowalskyn egy kis lazulás aztán írány a sátor. 2. nap a Don Gatto nagyon ott volt majd a Wrong side végére is beestem szintén a kocsmából :S egy fél 30Y és egy hatalmas Haunted után el is ment a hangom bár már a Purity Itselfet is végigordítottam :D 3. nap. SCRAPS!!! szerintem eléggé ott voltak a srácok bár nem volt tökéletes az biztos. Cataract is kis kedvencem lett. Subscribe iszonyatosan profi volt rosszat nem is lehet róluk mondani. Madball-on sajnos a sátorban pihentettem a mandulámat. utánna viszont a Mnemic is elég jól szögelt bár a koncert második fele nekem nagyon csöpőgős volt már :S Utolsó nap! Road és Depresszió... hát kevés tulzással is csak azt tudom róluk elmondani hogy vállalhatatlanul szarok. Pedig régebben mind2-t szerettem :( Superbutt nagyon nagy király volt. A Vertigo vége is jól szólt. Polar Bear Club-ra nincs szó hogy milyen frenetikus volt. Majd a Living Colour is elvárások felett teljesített számomra. Jó kis fesztivál ez. Jővőre is meg kéne játszani ;) Valamint már biztos, hogy Gyulán folytatom tanulmányaimat ;)

Címkék: koncert fesztivál living colour gyula subscribe azfeszt skafunderz polar bear club strike anywhere elvis jackson 30y purity itself scraps

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://suburbproli.blog.hu/api/trackback/id/tr122248160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása